Užsakymo politika

Atkreipiame dėmesį, kad atsidarydami, naršydami ir naudodamiesi mūsųsvetaine ir (arba) atlikdami užsakymą, jūs susipažįstate, suprantate ir sutinkate su išdėstytomis paslaugų teikimo taisyklėmis (įskaitant privatumo užtikrinimą). 

Atsiskaitymo būdai:

 

Pirkėjas už paslaugas gali atsiskaityti šiais būdais:

a) mokėjimo bilietų eurais grynaisiais pinigais (€) pardavimo taškas - mūsų bilietų kasoje esančio adresu: Algirdo g. 9, Vilnius, 03219

b) Ne pinigų įmoka - banko (kredito ar debeto) kortelės (priimti korteles iš šių mokėjimo sistemų: ((Visa, Visa Electron, Maestro ir MasterCard) po užsakymo atveria saugų langą mokėjimo apdorojimo puslapį, kuriame reikės įvesti duomenis. jūsų kredito kortelės. Mokėjimo kortelės eurais. Jei pirkėjas moka kreditine kortele bet kuria valiuta, pats bankas ar perekonvertatsii savo valiutą su euru 

Visi bankiniai apmokėjimai vykdomi pagal VISA International ir MasterCard mokėjimo sistemų reikalavimus. Jūsų banko kortelės duomenys yra apsaugoti ir duomenų tvarkymas atliekamas pagal visus aukščiausius saugumo reikalavimus.  SVARBU! Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Jūsų kortelę išdavęs bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Jūs galite būti nukreiptas į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas Jūsų tapatybės patvirtinimui.  Jei mokėjimas nebus patvirtintas, prašome kreiptis į Jūsų kortelę išdavusį banką arba pasirinkti kitą mokėjimo būdą.

Saugumas mokant internetu: 

Atliekant mokėjimą internetu, visas duomenų įvedimas ir mokėjimų apdorojimas vyksta banko elektroninėje sistemoje. Ši sistema garantuoja, kad konfidencialūs kliento duomenys nepasiekiami internetinei parduotuvei ir duomenų apdorojimas yra apsaugotas, todėl niekas negali matyti ir gauti kliento asmeninių ir bankinių duomenų. “Ticket Best Lietuva” laikosi privatumo politikos nuostatų ir neišduodą turimų duomenų apie klientą, tretiems asmenims. 

Bilietų gavimo būdai:

Elektroninis bilietas – už elektroninį bilietą galima atsiskaityti tik internetiniu mokėjimu, per pasirinktą mokėjimo sistemą. Atlikus apmokėjimą bilietai iškart išsiunčiami į el. pašto adresą, kuris buvo nurodytas registracijos metu. Daugiau informacijos: ELEKTRONINIS BILIETAS.

SVARBU! Atlikę mokėjimą savo elektroninėje banko sistemoje, būtinai paspauskite mygtuką “grįžti pas pardavėją”.

Elektroninį bilietą privaloma atsispausdinti ir turėti su savimi, einant į renginį. Jei kiltų nesusipratimų dėl elektroninio bilieto autentiškumo, bilietų kontrolierius gali paskambinti į mobilų numerį, kurį klientas nurodė prieš perkant bilietus. Ši saugumo priemonė yra taikoma, siekiant išvengti galimo sukčiavimo.

Paslaugos administravimo mokestis:

Užsakant bilietus yra taikomas paslaugos administravimo mokestis (€ 0,95). Paslaugos administravimo mokestis naudojamas (a) bilietų rezervacijų ir  tarpinininko paslaugų administavimui (b) tarpininkavimui ir bilieto administravimui kai renginys yra yra atšaukiamas arba nukeliamas (c) "Ticket Best Lietuva" bilietų sistemos priežiūrai ir gerinimui. 

Bilieto rezervacijos galiojimas:

Elektroninis bilietas pirkinių krepšelyje yra rezervuojamas 30 minučių. Jeigu per 30 minučių nebus atliktas mokėjimas, rezervacija bus automatiškai atšaukta. 

Bilietų grąžinimas:

“Ticket Best Lietuva" yra yra tarpininkas tarp renginio organizatoriaus (paslaugų teikėjo) ir pirkėjo. “Ticket Best Lietuva" neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius dalykus. Už visa tai atsako renginio organizatorius.

Bilietus grąžinti galima tik tuo atveju, jei renginys buvo atšauktas ar pasikeitė pasirodymo data ar vieta ir renginio organizatorius raštu informavo tarpininką apie renginio pakeitimus ar atšaukimą. Gražinti galima tik tuos bilietus kurie buvo pirkti oficialiuose bilietų platinimo punktuose, tarpininko tinklalapyje ir bilietų kasose. Pinigai už bilietą grąžinami per laikotarpį, kuris yra nustatytas paslaugų teikimo taisyklėse.

Atsižvelgiant paslaugų teikimo taisyklių 8 straipsnio 2 punktą – jeigu už bilietą buvo mokama pavedimu, pinigai grąžinami

a) per 30 (trisdešimt) dienų tiesioginiu pavedimu į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už bilietus.

b) bilietų pardavimo punktuose, norint atsiimti sumokėtus pinigus, kasoje būtina pateikti įsigytus originalius bilietus ir pirkimo kvitą.

Grąžinant pinigus dėl Renginio atšaukimo, vietos ar laiko pakeitimo, yra grąžinama tik nominali bilieto vertė. Bilietų administracinis mokestis nėra grąžinamas, nes Tarpininkas tinkamai vykdo savo įsipareigojimus pagal paslaugų teikimo sutartį. Pinigų grąžinimas vykdomas pagal nustatytus laikus ir nustatytose vietose, papildomai nurodytose internetinėje svetainėje. 

Daugiau informacijos Paslaugų Teikimo Taisyklėse.