D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai 

Kas yra bilietas?

Bilietas yra dokumentas, suteikiantis Jums teisę dalyvauti renginyje pagal jame nurodytas sąlygas. Visada būtina susipažinti su taisyklėmis, esančiomis ant bilieto ir bilietą privaloma saugoti iki renginio pabaigos.

Kas yra elektroninis bilietas? 

Elektroninis bilietas (e. bilietas) – tai bilietas, kurį galima įsigyti internetu, apsilankius „Ticket Best Lietuva“ interneto svetainėje www.ticketbest.lt. Daugiau informacijos apie elektroninį bilietą galima rasti skiltyje: elektroninis bilietas. 

Elektroniniame biliete yra nurodytas mano vardas ir pavardė, ar gali su šiuo e-bilietu į renginį eiti kitas žmogus, kurio vardas bei pavardė nenurodyti ant e.bilieto?

Ant bilieto yra nurodomas pirkėjo vardas ir pavardė, bet bilietas yra identifikuojamas tik pagal unikalų brūkšninį kodą, todėl su bilietu į renginį gali eiti kitas žiūrovas. 

Užsakymas yra padarytas mano vardu, kas gali gauti mano bilietus?

Jei bilietai apmokami grynais pinigais, tai juos atsiimti gali bet kuris asmuo, nebūtinai užsakovas. 

Ar galiu keisti sėdimas vietas, nurodytas biliete? Bilietai yra nekeičiami.

Pamečiau bilietą, ar galiu gauti naują?

Bilietas atspausdintas ant specialaus blanko yra griežtos atskaitomybės dokumentas ir negali būti iš naujo išduodama. Elektroninį bilietą visada galima atsispausdinti iš naujo.

Už ką yra mokamas paslaugos mokestis?

Kai tik yra galimybė, mes stengiamės netaikyti paslaugos mokesčio už bilietus į renginius. Tačiau, yra renginiųi į kuriuos rezervuojant bilietus bus taikomas papildomas paslaugos mokestis. Paslaugos mokestį sudaro: informacinė mūsų tinklalapio parama; bilietų rezervavimas Jūsų vardu tam tikram laikotarpiui; informavimas apie renginio atšaukimą, datos ar vietos pasikeitimą. 

Ar galima grąžinti bilietus?

Bilietai yra nekeičiami ir atgal negrąžinami. Bilietus grąžinti galima tik tuo atveju, jeigu renginys buvo atšauktas ar pasikeitė jo data. Daugiau informacijos apie bilietų gražinimą. Susisiekite su mūsų vadybininkais 8 64 88 33 57.

Ar galima įsigyti bilietus be paslaugų mokesčio?

Renginių sąrašą į kuriuos parduodami bilietai be paslaugos mokesčio galima rasti skiltyje: Renginiai be paslaugos mokesčio.

Kaip įsigyti bilietus, jei esu kitame mieste? Į visus renginius yra parduodami elektroniniai bilietai. 

Ar į visus renginius galima įsigyti elektroninį bilietą? Elektroninį bilietą galima įsigyti į visus mūsų skelbiamus renginius. 

Ką daryti, jei negavote ar nerandate elektroninio bilieto? Pasitikrinkite ar apmokėjimas už bilietą buvo patvirtintas. Jeigu apmokėjimas patvirtintas, pasitikrinkite savo elektroninės pašto dėžutės brukalai (spam) aplanką. Jei ir čia laiško su bilieto pirkimo patvirtinimu nerandate, rašykite mums el. p. adresu: info@ticketbest.lt ir prie laiško prisekite mokėjimo kopiją bei parašykite elektroninio pašto adresą, kuriuo jungėtės pirkdami bilietus.